ЛУН змінює комунікаційну стратегію під час карантину, щоб заохотити користувачів до мрій

За матеріалами "КорреспонденТ.net"

Так чи інакше карантин та вимушена самоізоляція впливає і на людей, і на бізнес. Новини схожі на інформаційну лавину, що збиває читачів з ніг. Серед купи суперечливих даних та неоднозначних прогнозів дуже просто загубитися чи навіть впасти у паніку. Бренд ЛУН вирішив змістити фокус уваги та поміняв на час карантину всю комунікаційну стратегію, щоб заохотити користувачів до мрій.

“Ми в ЛУН впевнені — мрії допомагають пережити складні часи. І саме зараз час мріяти, щоб післяка рантину було що втілювати у життя. Згадати бажання, на які зазвичай не вистачає часу через шалений темп життя.”, – кажуть в ЛУН

Відтепер і до кінця карантину бренд має нове гасло — “Мрій на ЛУН” та новий візуальний стиль, що його підкреслює.

Вперше за історію бренд змінив фірмовий колір — з помаранчевого на темно синій. Це візуальна метафора, яка підсилює ефект кампанії.

В ЛУН створили спеціальну сторінку, де користувачі можуть записати свої бажання.

Перший день після карантину у комунікаційній стратегії ЛУН назвав мрієділком — днем, коли час починати втілювати мрії в життя. У Мрієділок кожен, хто записував бажання, отримає листа-нагадування від ЛУН про свою заповітну мрію.

“Ми завжди були за об’єктивну подачу інформації та свідомий вибір. ЛУН за правду, саме тому наше комунікаційне гасло звучить як “Перевір на ЛУН”. Але прямо зараз ми розуміємо, що на часі інші потреби та хвилювання. Тому ми хочемо підтримати наших користувачів, допомогти їм переключити увагу на щось позитивне і нагадати, що мрії неможливо “закрити” на карантин. ”, — коментують в ЛУН.